Photography with feeling

sâmbătă, 17 iulie 2010

Floarea soarelui si ceva prigorii


Iesind sa fotografiez floarea soarelui ca in fiecare an, am gasit un mal de argila, pravalit, din care oamenii din Popricani, o localitate de frontiera de pe langa Iasi, obisnuiesc sa ia lut pentru chirpici. Lutul se amesteca cu paie uscate de grau si apa, uneori si cu balega de cal, pentru o mai buna priza, apoi se indeasa in cutii de lemn pentru forma si se lasa la soare sa se usuce; rezulta niste caramizi mai mari, pe aici li se spune chirpici, si se folosesc cu mare succes la constructia de locuinte, la tzara cu precadere.
Dar nu asta voiam sa va spun ci, ca mare mi-a fost mirarea sa zaresc zburandu-mi pe deasupra capului doua prigorii...Tot aici pe blog am scris mai multe despre aceste pasari pe care eu le gaseam in zona Macinului....le-am pandit si am prins cateva cum am putut neavand obiectivul potrivit la mine...






3 comentarii:

  1. ... şi nişte albine, ai uitat să precizezi! :)

    Frumoase prigoriile astea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe imaginile cu floarea soarelui. Iar aia cu prigoria care prindre libelula este foarte foarte tare conasule!!! Eu prin septembrie as face un drum spre Iasi, oare mai sint ceva culturi, cimpuri de fotografiat, ceva?
    Bafta
    Catalin

    RăspundețiȘtergere